СТИЛІСТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ГІПЕРТЕКСТОВИХ ПОСИЛАНЬ У ФРАНЦУЗЬКИХ ІНТЕРНЕТ-ЗМІ
DOI:
https://doi.org/10.32589/2311-0821.1.2018.135639Keywords:
гіпертекст, гіпертекстове посилання, інтернет-ЗМІ, стилістикаAbstract
Досліджено стилістичні особливості гіпертекстових посилань у французькій інтернет-газеті “20 minutes”. Поняття гіпертекстового посилання витлумачено як комп’ютерний і водночас лінгвістичний феномен. Гіперпосилання досліджено на трьох рівнях: лексичному, морфологічному та синтаксичному. Доведено, що гіпертекстові посилання інтернет-газети “20 minutes” є цілісними, структурованими, функціонально важливими утвореннями, що взаємодіють з іншими елементами гіпертексту. Установлено, що їхня структура й особливості функціонування відображають поєднання стилістичних особливостей мови ЗМІ та мови Інтернету. З’ясовано, що в творенні й застосуванні гіперпосилань автори спираються на комунікативні стратегії інформування, впливу та оцінки. Для цього вони обирають засоби, спрямовані на встановлення контакту з молодою аудиторією.
References
Артамонова, І. М. (2007). Інтернет як специфічний тип мас-медійного тексту (на матеріалах українського сектору мережі). Вісник СумДУ. Серія Філологія, 2, 5-9.
Алєксєєв, А. Я. (2010). Нариси з контрастивної стилістики французької мови. (Навчальний посібник для факультетів іноземних мов університетів). Вінниця: Нова книга.
Бычков, В. В. Гипертекст. Лексикон нонклассики. Художественно-эстетическая культура XX века. Взято з https://dic.academic.ru/dic.nsf/enc_culture/
Дедова, О. В. (2006). Лингвосемиотический анализ электронного гипертекста (на материале русскоязычного интернета). (Автореферат дис. докт. филол. наук). Москва.
Дедова, О. В. (2008). Теория гипертекста и гипертекстовые практики в Рунете. Москва: МАКС Пресс.
Иванова, К. (2015). Функции гипертекстовых связей в информационно-аналитических интернет-текстах. Cuadernos de Rusнstica Espaсola, 11, 53-60.
Калмыков, А. А. (2009). Интерактивная гипертекстовая журналистика в системе отечественных СМИ. Москва: Академия медиаиндустрии.
Кузнецов, В. Г. (2017). Функциональные стили современного французского языка: Публицистический и научный: Москва: Книжный дом “Либроком”.
Кузнецова, М. О. (2014). Гіпертекстуальність як іманентна характеристика вторинного дискурсу англомовних текстів сучасної маскультури. Нова філологія, 66, 107-110.
Кушнерук, С. Л. (2007). Расширение коммуникативного пространства: специфика текстов электронных СМИ в сравнении с печатными. Политическая лингвистика, 3(23), 140-143.
Лукина, М. М., Фомичева, И. Д. (2005). СМИ в пространстве интернета . Москва: Факультет журналистики МГУ.
Лутовинова, О. В.(2009). Гипертекст: понятие, основные характеристики, возможные подходы к лингвистическому анализу. Известия Волгоградского государственного педагогического
университета. Взято з https://cyberleninka.ru/article/n/gipertekst-ponyatie-osnovnye-harakteristikivozmozhnye-
podhody-k-lingvisticheskomu-analizu
Морен, М. К. и Тетеревникова, Н. Н. (1960). Стилистика современного французского языка. Москва: Издательство литературы на иностранных языках.
Носовец, С. Г. (2011). Гипертекстовые ссылки в интернет-СМИ: опыт типологической характеристики. Вестник Челябинского государственного университета. Филология. Искусствоведение, 17(232), 127-131.
Попов, Е. А. (2015). Подходы к изучению гипертекста. Вестник Ленинградского государственного университета им. А. С. Пушкина. Взято з https://cyberleninka.ru/article/n/podhody-kizucheniyu-
giperteksta
Потапова, Р. К. (2005). Новые информационные технологии и лингвистика. Москва: КомКнига.
Соболева, О. В. (2014). К проблеме определения понятия “гипертекстуальность”. Вестник Челябинского государственного университета. Филология. Искусствоведение, 7(336), 72-75.
Смирнова, Н. Стилистические особенности представления события в интернет-СМИ. Взято з http://elib.bsu.by/bitstream/123456789/168958/1/408-414.pdf
Downloads
Published
Issue
Section
License
1. Authors take full responsibility for the content of the articles as well as the fact of their publication.2. All the authors must follow the current requirements for publication of manuscripts. Plagiarism itself and its representation as the original work as well as submission to the editorial office previously published articles are unacceptable. In case of plagiarism discovery the authors of the submitted materials take all the responsibility.
3. Authors shall inform the editor of any possible conflict of interests which could be influenced by the publication of the manuscript results.
4. The editorial board has the right to refuse publication of an article in case of non-compliance with these requirements.