DOI: https://doi.org/10.32589/2311-0821.1.2015.87787

ФРЕЙМ АВТОМОБІЛЬНОЇ ТЕРМІНОЛОГІЇ У НІМЕЦЬКІЙ МОВІ

Г. В. САДОВНІКОВА

Анотація


У статті змодельовано структуру фрейму автомобільної термінології у німецькій мові на основі дослідження понятійної складової термінологічного концепту, яка виражається в дефініції терміна, а також за допомогою базових концептів, що входять до цієї структури. Представлено також результати опитування респондентів, яке було проведено в он-лайн режимі серед працівників автомобільної компанії “Volkswagen ” (Німеччина).

Ключові слова


автомобільна термінологія в німецькій мові; фрейм; термінологічний концепт; дефініції терміна

Повний текст:

PDF


Copyright (c) 2018 ВІСНИК КИЇВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО ЛІНГВІСТИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ. Серія Філологія

Зберегти