Політика розгляду скарг і апеляцій

  1. Редакційна колегія принципово ставиться до спірних ситуацій (розгляд скарг, виявлення маніпуляції чи фальсифікації даних в опублікованих статтях тощо) і будь-яких порушень. У разі внесення виправлень в опубліковану статтю доступні обидві версії статті ("до внесення виправлень" та "після внесення виправлень"). Чітко зазначено, які саме зміни було внесено. У випадках, коли факт маніпуляції або фальсифікації даних виявлений після публікації і стаття не підлягає виправленню (наприклад, плагіат чи дублікат статті), стаття повинна залишатись опублікованою на сайті журналу з відповідною приміткою "Відхилено" ("Retracted"). Видалення вже опублікованої статті можливо лише в окремих випадках (див. положення про Політику протидії плагіату).
  2. Рішення редакційної колегії щодо прийняття / відхилення рукопису ґрунтується на його актуальності, новизні, відповідності науковому спрямуванню та вимогам наукового періодичного видання. Якщо рукопис містить чимало спірних питань (наприклад, негативні відгуки про якість статті обох рецензентів, стаття недоопрацьована автором з урахуванням зауважень рецензентів), редакційна колегія не може рекомендувати його до публікації.
  3. Якщо автор не погоджується з певними зауваженнями рецензента, він має право надіслати до редакційної колегії апеляцію у форматі «зауваження рецензента – коментар автора». Такий документ надсилається рецензентові та спільно з редакцією ухвалюється відповідне рішення щодо рукопису.
  4. У випадку, коли рецензенти обирають протилежні резолюції щодо представленого рукопису (прийняти / відхилити), редакція спільно розглядає всі зауваження для вироблення позиції щодо подальшої публікації поданого матеріалу.
  5. Якщо рішення прийняти не вдається, редакція призначає незалежного експерта (див. Положення про політику рецензування. Процедура апеляції).